چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 3384
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.129.249.141
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5
    بازدید ماه : 240
    بازدید کل : 3384
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    خانمها در خرید لباسهای زیر منحصر به فرد هستند بدین معنی که لباس زیر را قبل از خریدن آن امتحان می کنند. پس لباس زیری که شما می خرید احتمالا قبلا چند نفر دیگر آن را پوشیده اند. سیاست هیچ فروشنده ای نمی تواند شما را مطمئن کند که لباسهای زیر قبلا امتحان نشده باشند. حتی اگر آن لباس زیر را کسی نپوشیده باشد مطمئنا صدها نفر آن را دست به دست کرده اند. کارگران کارخانه ای که آن را تولید و بسته بندی کرده اند. مغازه دارنی که آنها را خریده اند. خریدارانی که به آنها دست زده اند اما آنها را نخریده اند. میکروب ها همراه انسان منتقل می شوند مانند استافیلوکوکوس،MRSA، و نوروویروس. این میکروبها تا دو روز بعد از خوب شدن بیمار از اسهال و استفراق در بدن او باقی می مانند. یعنی زمانی که شخص احساس سلامتی کرده و به خرید میرود. این میکروبها می توانند در هر جایی بر روی پارچه های نخی بین چند روز تا یک ماه زنده بمانند. برای زدودن و پاک کردن هزاران ماده شیمیایی به کار رفته در تولید لباسهای زیر لازم است که آنها را قبل از پوشیدن بشویید. پنبه خام در مزرعه بر ضد انواع آفتها سم پاشی می شود که این مواد وارد بافت پنبه می شوند سپس برای تولید پارچه های مصنوعی پنبه با نایلون و پلی استر که خود از هزاران ماده شیمیایی درست شده اند ترکیب می شود. بعد از درست شدن پارچه به آن مواد ضد قارچ می زنند تا در زمان حمل و نقل قارچ بر روی آنها رشد نکند. برای رنگ آمیزی نیز از مواد شیمیایی استفاده می کنند. برای نرم کردن آنها نیز از مواد شیمیایی متفاوتی استفاده می شود. همه این مواد می توانند باعث خارش یا حساسیت در اندام تناسلی شود. این مواد شیمیایی باعث خارش و باقی ماندن رطوبت در آن ناحیه شده و در نهایت موجب بیماری خارش آنی می شود.

     


    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    ممکن است برای شما تعجب برانگیز باشد که چرا باید لباس زیر نو خود را قبل از استفاده شست مخصوصا برای لباس زیر زنانه به دلیل حساسیت های بیشتری که دارند. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید توصیه می کنم که حتما این موضوع را جدی گرفته و انجام دهید. خصوصا افرادی که پوست حساسی دارند و سریع اذیت می شوند. لباس زیر و شرتک ها اولین لایه پوششی بدن هستند که مستقیما با پوست ما در ارتباط اند بنابراین باید به تمیزی و کیفیت و همچنین بهداشت آن ها توجه ویژه کرد. حتی بیشتر از لباس های رویی، اگر لباسی آلوده باشد ممکن است مشکلات پوستی جدی برای برخی افراد بوجود آورد زیرا فراموش نکنید که این لباس زیرهای زنانه تا به دست ما برسند از چندین واسطه رد شده اند که ارتباط مستقیم با این لباس ها داشته اند از خرید پارچه و تا خیاط لباس زیرها و بعد افرادی که لباس زیرها را بسته بندی می کنند و ... بهداشت مخصوصا برای لباس زیرهای راحتی زنانه برابر است با شستشوی و نگهداری صحیح آن ها این دو مورد مکمل یکدیگر هستند تا بهداشت و تمیزی برای لباس های شما معنای واقعی پیدا کند.

     

    دلایل مهمی که ثابت می کند لباس زیر ها بعد از خرید باید شسته شوند

    همان طور که همیشه گفته شده رعایت بهداشت امری بسیار مهم و ضروری برای سلامتی همه افراد است. و از طرفی طبیعی است که با رعایت نکردن آن دچار بیماری و آسیب های مختلفی شویم. میکروب ها همراه انسان منتقل می شوند و ممکن است روی سطوح مختلف بنشینند و معمولا بین چند روز تا حدود یک ماه زنده هستند. ویروس هایی مثل استافیکوکوس و MRSA و نوروویروس اگر وارد بدن شود فرد را دچار اسهال و استفراغ شدیدی می کند از طرفی تا دو روز بعد از خوب شدن یعنی زمانی که احساس سلامتی می کنند این ویروس در بدن فرد باقی مانده است می تواند روی سطوح مختلف بنشیند و افراد دیگر را هم مریض کند.
    همچنین برای از بین بردن هزاران ماده شیمیایی که در تولید این لباس ها نقش داشته اند شستشوی آنها قبل از استفاده بسیار مهم است. به  پنبه های خام در مزرعه ها برای اینکه از آفت های مختلف در امان باشند از ضد آفت استفاده می کنند که باعث می شود این سم ضد آفت وارد بافت پنبه شود سپس برای تولید پارچه های مصنوعی پنبه آن ها را با نایلون و پلی استر که خود از هزاران ماده شیمیایی دیگر ساخته شده اند ترکیب می کنند. بعد از ساخته شدن پارچه به آن ها مواد ضد قارچ می زنند تا هنگام حمل و نقل پارچه ها دچار قارچ نشود.
    از طرفی در لباس زیرهایی که رنگی هستند مواد شیمیایی بکار رفته است و همچنین برای نرم نگه داشتن لباس ها باز هم از مواد شیمیایی متفاوتی استفاده می کنند که در صورت تماس مستقیم با بدن موجب التهاب، خارش و سوزش درناحیه تناسلی افراد و یا باقی ماندن رطوبت می شود و ممکن است عفونت های شدیدی را بوجود آورد. در نتیجه شستن لباس زیرهای راحتی و شرتک ها قبل از اولین استفاده امری ضروری است.
    یکی دیگر از دلایلی که شست و شوی لباس زیر های زنانه را بعد از خرید ضروری می کند این است که احتمال دارد این لباس قبلا پرو شده باشد زیرا سیاست هیچ فروشنده ای نمی تواند این اطمینان را حاصل کند که لباس زیرها پوشیده شده نباشند حتی اگر لباس ها پرو شده نباشند اما تا به دست شما برسند دست به دست چرخیده اند از افرادی که پارچه آن ها را خریداری کرده اند تا خیاط ها  و یا حتی افرادی که آن ها را بسته بندی می کنند و مغازه داران و مشتریان برای شناخت جنس لباس آن را لمس کرده اند.

     
    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    شورت های خود را چگونه بشوییم؟

    احتمالا خیلی از بانوان محترم به چگونگیِ شستشویِ شورتِ زنانه اهمیت نمیدهند؛ و همین مشکلات مختلفی را برای آنان ایجاد میکند. باید بدانید که شستن مرتب و اصولیِ شورت هایِ زنانه تاثیر بسیار زیادی در طول عمر شورت ها و همچنین بهداشت شما عزیزان دارد.

    شستشویِ درست و مرتبِ لباس زیرها باعث میشود که مدت زمانِ بیشتری بتوانید از آنها استفاده کنید و اصطلاحا بیشتر برای شما عمر کنند. اینطوری شرت ها دیگر به سرعت کهنه نمیشوند. بهتر است بدانید که رطوبت( به هرشکلی) سبب افزایش قارچ ها و باکتری ها و بیماری هایِ مختلف میشود. این باکتری ها قادرند که به راحتی به بافت پارچه نفوذ کنند. حالا تصورش را بکنید که اگر شورت هایِ خود را به درستی نشوئید چه فاجعه ای ممکن است رخ بدهد.

    اگر باکتری ها به بافت پارچه نفوذ کنند، موجبِ بیمای هایِ بسیار خطرناکی در اندام تناسلی شما میشود . شما میتوانید با شستشوی صحیح و اصولیِ لباس زیرهای خود، از خطر بیماری هایِ مختلفِ تناسلی در امان بمانید.

     در ابتدا باید بگویم که حتما به یاد داشته باشید که وقتی یک شورتِ زنانه خریداری میکنید، قبل از پوشیدن، آن را بشوئید. این خیلی خیلی مهم است. بدن خانم ها بسیار حساس و آسیب پذیر است. شما از کجا میدانید که این لباس زیر که در دست شماست، قبلا چه مراحلی را طی کرده تا به اینجا برسد؟

    پس حتما بعد از خرید اولین کاری که می کنید این است که شورت زنانه را تمیز بشوئید.

     چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    شستشوی صحیح شورت زنانه چگونه است؟

    قاعدتا برای شستن لباس زیرهایتان باید از فرمولی مناسب استفاده کنید. بهتر است آب ولرم باشد و مواد شوینده بدون حساسیت باشند؛ هنگام خرید حتما رویِ بسته‌بندی مواد شوینده را بخوانید و به آن توجه کنید. بعد از اینکه شورت خود را به درستی شستید، آنرا در هوای آزاد و زیر نور خورشید پهن کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

    پهن کردن زیر نور خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه باعث میشود میکروب هایِ باقی مانده در اثر گرمایِ طبیعی خورشید از بین بروند.

    ما پیشنهاد میکنیم از طناب هایِ فلزی و آپارتمانی و همچنین از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید. چراکه ایگونه دیگر شورت هایِ شما اصطلاحا نفس نمیکشند و میکروب زدایی نمیشوند که خب طبیعی است چون از جریانِ طبیعیِ هوا هم دور هستند. پس اگر میخحواهید مطمئن شوید که همه میکروب ها از سطح پارچه شورت شما پاک شده اند آنها را در هوای آزاد پهن کنید.

    همچنین میتوانید پس از شستشو از اتو بخار هم استفاده کنید. حرارتی که اتو دارد قطعا در میکروب زدایی کمک شایانی به شما میکند. البته همیشه هم از اتو استفاده نکنید چرا که ممکن است باعث افزایش سایز شورت شما شود و مجبور شوید مدام شورت هایِ خود را تعویض کنید.

     

    https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1402/02/25/post-76/all-kinds-of-women-and-girls-shorts



    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید